پایا پژوهش ارشن

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 23300
نمایش داده شده: 750
انقضا: ۱۴۰۴-۰۹-۱۶ ۱۱:۴۲:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : محمود اسعدی نعمتی
تلفن دفتر: 02188543644 - 02188543645
فکس دفتر: 02188541062
آدرس دفتر: تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان قائم مقام فراهانی، کوچه دهم، پلاک 11، واحد 6
تلفن نمایشگاه: 02133531075 - 02133531085
آدرس نمایشگاه: تهران، خیابان لاله زار جنوبی، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک 66
تلفن کارخانه: 02188178263
آدرس کارخانه: شهریار، جاده ملارد، شهرک زمرد ویلا، خیابان گاز، پلاک 9
ایمیل: info@ershenco.com
شبکه های اجتماعی:
تلگرام و اینستاگرام: ershen_lighting
ایجادشده توسط
خانم بابایی (6131)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657925

توضیحات

با درود و احترام


شرکت بازرگانی پایا پژوهش ارشن با هدف ارائه سبد کاملی از محصولات و تجهیزات برقی و روشنایی با بهره گیری از کادر مجرب بازرگانی و مهندسی به مصرف کنندگان محترم این صنعت تاسیس گردید. این مجموعه در مورد اخذ نمایندگی های انحصاری تولید کنندگان معتبر داخلی و خارجی در راستای تامین محصولات مورد نیاز پروژه های مختلف و مشتریان محترم در حوزه های ذیل فعالیت می نماید.


• تولید کننده انواع پایه چراغ های خیابانی ، پارکی ، محوطه :
امروزه با توجه به افزایش توجهات به حوزه زیباسازی و مبلمان شهری ، روشنایی و نورپردازی معابر بسیار مورد توجه قرار گرفته است که یکی از المان های مهم در این مسئله ، پایه های روشنایی هستند.
پایه های پارکی ، حیاطی ، خیابانی و چمنی پایا پژوهش ارشن دارای دیزاین نوین و تنوع بسیار بالایی هستند که انواع مدل های ساده ، مدرن و کلاسیک را در جدیدترین متد روز دنیا پیش روی شما می گذارد.
ارشن در حال حاضر دارای تجهیزات تولیدی مدرن و منحصر بفرد و مجهز به زیر واحد های تحقیق و توسعه ، مهندسی محصول ، واحد بازرگانی ، واحد کنترل کیفی می باشد. ابتکار و نوآوری فن آوری و تحقیق بهینه سازی کیفی و پشتیبانی و خدمات پس از فروش رسالت ماست. این شرکت همانند نام آن همواره عملکردی خلاقانه و نو آورانه داشته است و توانسته ارتباطات فن آوری خود را با سایر فن آوری های روز مستحکم تر گردانده ، باعث بهبود کیفیت محصولات روشنایی قابل استفاده در محیط های داخلی و خارجی ساختمان شود. تکامل ما به صورت استراتژیک و انحصاری پیش می رود و طراحی ساخت و بررسی تکنولوژی را برای فردایی روشن به ارمغان می آورد.

● تامین متریال و کالای مصرفی بخش تجهیزات و تاسیسات برقی و روشنایی :
در این راستا با به کار گیری کادر فنی و مهندسی مجرب و همچنین همکاری با تامین کننده های برتر کشور در این زمینه، این شرکت آمادگی کامل در خصوص اجرا و تامین سیم و کابل و سیستم های روشنایی در طرح ها و اشکال مختلف از مواد و قطعات بسیار با کیفیت برای پروژه های مد نظر را در هر مقطعی دارا و آماده خدمت رسانی به کارفرمایان و مشاورین محترم می باشد.


در اینجا نمونه ای از برندها و کالاهای قابل ارائه را به استحضار می رسد :

● نماینده رسمی شرکت میلاد نور
شرکت صنایع روشنایی میلاد نور، تولید کننده انواع سیستم های روشنایی در صنعت روشنایی کشور می باشد. این شرکت فعالیت خور را در صنعت روشنایی فلورسنتی و تزئینی از سال 1361 آغاز و در حال حاضر یکی از پیشگامان تولید انواع چراغ های روشنایی بخصوص چراغ ها و پنل های 60*60 و در 580 مدل با کاربردهای تجاری ، اداری ، صنعتی ، مسکونی در حال فعالیت می باشد. این شرکت انواع سیستم های روشنایی تولیدی خود را در طرح ها و اشکال مختلف از مواد و قطعات بسیار با کیفیت و در سبک های سیستم روشنایی دیواری ، سیستم روشنایی سقفی ، سیستم روشنایی آویز ، سیستم روشنایی توکار ، سیستم روشنایی روکار ، جهت کاربردهای تجاری ، مسکونی ، اداری ، صنعتی ، مسکونی تولید و به بازار عرضه می نماید. این صنایع روشنایی دارای تجهیزات تولیدی به روز و مجهز به زیرشاخه های تحقیق و توسعه ، واحد بازرگانی و مهندسی محصولات ، آزمایشگاه و کنترل کیفی و خط تولید صادرات بین المللی می باشد. ضمنا قابل ذکر است که خط رنگ این شرکت تولیدی به صورت 3 مرحله ای و پودری الکترواستاتیکی می باشد.

● نماینده انحصاری فروش شرکت دانیال نور (پارس الکتریک شهریار)
شرکت دانیال نور در سال 1374 در زمینه طراحی و همچنین اجرای خطوط هوایی، پست های زمینی و هوایی 20 کیلوولت و فشار ضعیف و اتوماسیون کارخانه ها شروع به فعالیت نمود و در صنعت کشور بیش از صدها کارخانه و واحدهای تولیدی و خدماتی را در زمینه برق رسانی و تجهیزات برقی یاری نموده است.
شرکت دانیال نور از سال 1392 اقدام به تاسیس و راه اندازی کارخانه سیم و کابل خود توسط مهندسین مجرب و ماشین آلات اروپایی با نام تجاری پارس الکتریک شهریار نموده است 3و در اولین ماه فعالیت خود موفق به اخذ کاربرد علامت استاندارد ملی ایران برای محصولات خود گردیده است. این مجوعه توانایی تولید انواع سیم و کابل های افشان و مفتول مسی و آلومینوم ، سیم و کابل های فرمان و دیتا به صورت معمولی، LSHFT، FR و XLPE را دارد.


در خاتمه ضمن قدردانی و دعوت از جنابعالی جهت بازدید از مجموعه، تعدادی از پروژه های انجام شده جهت استحضار به عرض می رساند.
ارگ جدید بم، بیمارستان قوه قضاییه، اردوگاه شهید باهنر، بیمارستان نیکان غرب، بیمارستان سپیدبام حکیمیه، پروژه تجاری- اداری مریم، برج های دوقلو المپیک، فاز جدید بیمارستان میلاد، پروژه های نفت و گاز، اورامان مال، هتل لوتوس، کانون فرهنگی انصار، مجتمع اداری – تجاری سعادت آباد، اجلاس فرمانیه، بیمارستان مهدی کلینی، شرکت امرسان، شرکت تجهیزات دریای ایران، مجموعه هتل های اسپیناس ، پروژه ایرانمال، شرکت پایدار پی سازه، شرکت تکلاد و ...

 

با تقدیم احترام
پایا پژوهش ارشن

 

نمایشگاه بین المللی تهران 

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

لیست نمایشگاه بین المللی برق تهران 98

تقویم نمایشگاه بین المللی تهران

سایت نمایشگاه

ورود به فروشگاه نمایشگاه

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---