صنایع پلاستیک تک ظرف آذربایجان

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 46650
نمایش داده شده: 315
انقضا: ۱۴۰۵-۰۷-۲۰ ۱۲:۰۰:۰۰
شماره تماس نام مدیریت:حمید شفاعی
شناسه ملیشرکت : 66216310801
کد اقتصادی : 366333131212
کد بیمه کارگاهی : 8313866633
شماره ثبت : 321
آدرس : آذربایجاى شرقی تبریز جاده آذرشهر شهرک صنعتی شهید سلیمی 30متری اولنبش خیابان 14روبه روی فروشگاه شیرین عسل
کدپستی : 6386621202
تلفن:04134328560-4
فکس:04134328560-4داخلی 116
شماره همراه:09143956296
ایمیل:takzarfplastic@yahoo.com
ایجادشده توسط
ادمین سایت (6001)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657954

توضیحات

" شرکت صنایع پلاستیـک تک ظرف آذربایجـان "

     شرکت صنایع پلاستیک تک ظرف در سال 1378 فعالیت خود را با مدیرعاملی آقای مهندس حمید شفاعی در زمینه تولید و چاپ ظروف جهت بسته­بندی فرآورده­های لبنی، بستنی، آبمیوه و سایر ظروف مواد غذایی آغاز نموده است.

  این شرکت طی 22 سال فعالیت مستمر و تأمین نیاز اکثر کارخانه­های لبنی و بسته بندی در سطح کشور و صادرات به بیش از 18 کشور، اهداف خود را همواره به سوی تولید مدرن و به روز جهت صنایـع بسته بندی کشور قرار داده است و با نصب و راه­اندازی مجهزترین دستگاه های تولید و چاپ تمام اتوماتیک مطابق با تکنولوژی روز اروپا و ارتقاء مدیریت کیفیت دارای گواهینامه­­های مدیریــت کیفیت ISO 9001 و دریافت نشان استاندارد برای ظروف تولیدی و واحد نمونه بهداشتی از طرف سازمان غذا و دارو می باشد و با تنوع تولید بیش از 500 نوع ظرف بسته بندی، سعی در پیشروبودن در صنعت تولید ظروف بسته بندی در ایران را دارد و در حال حاضر با بیش از 60 خط تولید و نیروی انسانی بالغ بر 600 نفر مشغول به فعالیت می­باشد و واحد R&D این شرکت همیشه در حال به روزرسانی طرح های تولیدی و معرفی به صنایع مرتبط می­باشد.

 در دنیای تجاری امروز، فروشگاه­ها صحنه نبردهای تجاری تولید کنندگان و حامیان آنها محسوب شده و در نهایت مدیران واحدهای تولیدی راهبردهای اقتصادی و تجاری خود را بوسیله سربازانی به نام کالاهای تولیدی عملی می کنند که این کالا ها با سلاح بسته بندی در عرصه فروشگاهها یا ویترین مغازه ها با رقبای خود رقابت می کنند. در این  چارچوب، بسته بندی هر کالا به عنوان یکی از ابزارهای رقابت در فروشگاه باید بطور مداوم در معرض قضاوت باشد. اما برای اطمینان از توفیق در بسته بندی کشور علاوه بر ارائه دیدگاههای کارشناسی نظری، نیازمند تکان های محکم تر و جدی تر است تا به طور مکرر این صحنه رقابت بازسازی شود.

   متخصصان روانشناسی اجتماعی، بازاریان و طراحان موفقی که طرح های تجاری آنها بالاترین موفقیت ها را کسب کرده، می توانند داوران مناسبی برای قضاوت در مورد موفقیت یا نبود توفیق در بسته بندی کالاهایی در بازار باشند.

عقل و منطق حکم می­کند برای شروع هرکاری باید از جایی آغاز کنیم که بتوانیم نتایج بدست آمده را عملی کنیم.    بسته­بندی کالای ایرانی درصورتی­که همواره نام و نشانی از ایران دارد و به شکلی شایسته نشانه­هایی از مظاهر فرهنگ و تمدن ایران را با خود به جهانیان عرضه خواهد نمود؛ می­تواند سفیری باشد که نمونه­ای بارز از همه توانایی­ها و نکات مثبت ایران و ابزاری کارآمد برای معرفی صنایع و در نهایت فرهنگ کشور عزیزمان ایران باشـد.

برای تماشای تیزراینجا کلیک کنید