رزرو هتل الیزه شیراز

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 27033
نمایش داده شده: 1122
انقضا: ۱۴۰۴-۰۶-۲۵ ۱۰:۴۵:۰۰
شماره تماس آگهی منقضی شد
ایجادشده توسط
خانم حقیقت طلب (266)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634641948

توضیحات

آگهی منقضی شد

رزرو هتل الیزه شیراز

هتل نزدیک به نمایشگاه شیراز ،هتل الیزه واقع در خیابان معالی آباد، ما در بالاشهر شیراز هستیم و نزدیک ترین هتل به نمایشگاه شیراز ، برترین هتل استان فارس در سال 97 و منتخب مسافرین در سایت تریپ ادوایزردر سال 2019، یکی از بهترین گزینه ها برای تجریه یک اقامت بی نظیر بدور از هیاهو و ترافیک مرکز شهرشیراز است. معماری آرامش بخش به همراه سرویسی از صمیم قلب توسط پرسنل آموزش دیده این هتل، همان حس "خانه خودتان" را برای شما تداعی خواهد کرد. صبح را با نانی که در تنور پخته می شود، به همراه میز بوفه ای متنوع و خوشمزه، پرانرژی شروع کنید. مجموعه استخر، سونا، جکوزی و ماساژ با تخفیف ویژه برای مهمانان این سایت، خستگی یکروز شیراز گردی را از تن شما بدر می برد.

مکان هتل در بالاشهر شیراز با امنیتی فوق العاده، در قلب تجاری شیراز و خیابانی پر جنب و جوش، با مراکز خرید و تفریحی متعدد و رستورانهای متعدد واقع شده است. فاصله هتل تا ایستگاه مترو 5 دقیقه پیاده روی می باشد که دسترسی به بافت تاریخی و فرودگاه را در کمترین زمان با کمترین هزینه میسر می سازد.

خدمات با کیفیت و استاندارد الیزه موجب شد تا الیزه در سال 96 به هتل چهار ستاره ممتاز ارتقا یابد. الیزه نزدیک ترین هتل به ایستگاه راه آهن و منطقه ییلاقی قلات می باشد. کیفیت بالای نظافت، رستوران و رضایتمندی بالای مهمانان باعث شد تا الیزه موفق به کسب تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده در سه سال پیاپی شود.  

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---