ریخته های نسوز مهر

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 46552
نمایش داده شده: 516
انقضا: ۱۴۰۴-۰۸-۱۱ ۱۲:۰۷:۰۰
شماره تماس نام مدیریت:
آدرس: تهران- خیابان ستارخان- خیابان باقرخان غربی- پلاک 83- واحد 12
تلفن: 02166571825
02166561793
02166561668
ایمیل:info@nasoozmehr.com
شماره واتس اپ: 09128691916
www.nasoozemehr.com
ایجادشده توسط
خانم بابایی (6132)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657925

توضیحات

شرکت تولیدی و صنعتی ریخته های نسوز مهر در سال 1375 تأسیس و در سال 1377 به بهره برداری رسید. این شرکت در زمینی به مساحت 75/9 مترمربع واقع درشهر صنعتی اشتهارد احداث شده و در زمینه تولید قطعات صنعتی از فولادهای آلیاژی فعالیت د ارد.

شرکت ریخته های نسوز مهر با بهره گیری از نیروی انسانی مجرب و متخصص و همچنین تجهیزات پیشرفته ، انواع محصولات فولادی کم آلیاژ ، پر آلیاژ و غیر آلیاژی را با رعایت استانداردهای بین المللی تولید نموده و رضایت مندی مشتریان خود را تضمین می دارد. دریافت گواهینامه ISO 9001:2008 از موسسه   UNICERT و ISO 9001:2001 از موسسه RWTUV بیانگر حفظ اعتماد و رضایت مشتریان این شرکت می باشد.

افزایش رضایتمندی مشتریان با ارائه محصولاتی با کیفیت بالا ، هزینه و زمان تحویل مناسب الگوی اصلی این شرکت است. هم چنین تلاش در مسیر نوآوری و ارتقاء سطح تکنولوژی ، افزایش کیفیت محصولات توأم با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی فرایندهای تولید و به تبع آن حضور در بازارهای بین المللی ، ایجاد ارتباط با زیرپیمانکاران ، دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر ، خط مشی اصلی این مجموعه را تشکیل می دهد.

شرکت ریخته های نسوز مهر به منظور جلب رضایت کامل مشتریان با حفظ منافع سایر ذینفعان ، سیستم مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد طرح ریزی و ایجاد نموده و اثربخشی آن را به طور مستمر بهبود می بخشد. این شرکت کلیه مدیران و کارکنان خود را مقید به ایجاد محیطی صمیمی و سرشار از اعتماد و همبستگی ، ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و درک مشکلات آنها نموده است. به طوریکه کلیه کارکنان در قبال خواسته ها و انتقادات با عملکردی فراتر از انتظار مشتریان پاسخگو می باشند. ریخته های نسوز مهر همواره کارفرمایان را شریک خود دانسته و از طریق ایجاد ارتباطی تنگاتنگ و صمیمانه دائماً در حال تبادل نظر و انتقال تجربیات فنی خود به آنان می باشد. این ارتباط از زمان بررسی های فنی و اقتصادی اولیه شروع می شود و حتی پس از تحویل کالا به مشتری ، نصب و کاربری نیز ادامه می یابد. سیاستگزاری این مجموعه به صورتی است که با پیگیری و سرکشی مداوم از محل نصب و کارکرد قطعات تولیدی ، حتی در حل مشکلات حاصل از تولید سایر شرکت های سازنده نیز در کنار مشتریان خود قرار می گیرد.

این شرکت از واحدهای مجزا و تخصصی تشکیل شده است که هر کدام در حیطه اختیارات خود مستقل عمل کرده و در تعامل متقابل با سایر اجزا و ارتباط مستقیم با مشتریان در پیشبرد اهداف شرکت و رفع نیاز صنعت کشور حرکت می کنند. واحدهای فروش و تحقیقات بازار ، فنی و بازرگانی ، مهندسی ، تولید ، ساخت تجهیزات ، تحقیق و توسعه و ... از این قبیل می باشند که توسط گزیده ای از نیروهای متخصص و با تجربه اداره می شوند.

 

جهت دانلود تیزر تبلیغاتی اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود رزومه کامل شرکت اینجا کلیک کنید.

 

نمایشگاه بین المللی تهران 

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

لیست نمایشگاه بین المللی معدن مصلی تهران 98

تقویم نمایشگاه بین المللی تهران

سایت نمایشگاه