رادفرمان

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 18357
نمایش داده شده: 1431
انقضا: ۱۴۰۴-۰۶-۳۰ ۱۲:۴۷:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : علی شکری
تلفن: 05138283602
فکس: 05138283600
همراه: 091217501210
آدرس: مشهد، کیلومتر 35 جاده قوچان، شهرک صنعتی گروه مجموعه سازی توس، شرکت رادمان
ایمیل: info@radfarman.com
www.radfarman.com
ایجادشده توسط
خانم بهرامی.. (5135)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634641948

توضیحات

رزومه شركت توليدي و صنعتي رادفرمان

 

شركت توليدي و صنعتي رادفرمان در سال 1362 با سرمايه گذاري شخصي با هدف ارتقاء صنعت قطعه سازي كشور فعاليت خود را در زمينه سيبك و قطعات جلوبندي خودرو به عنوان اولين سازنده انواع سيبك ها آغاز نمود . به نحوي كه هم اكنون با توليد بيش از 2500000 سيبك در سال بزرگترين سيبك ساز كشور مي باشد . اين شركت با بهره گيري از نيروي انساني متخصص و با تجربه ، امكانات آزمايشگاهي همكار اداره استاندارد و تجهيزات مدرن توليدي ، تلاش بي وقفه در جهت تعالي كيفيت و بومي سازي تكنولوژي در صنايع خودروسازي دارد .

شركت رادفرمان مفتخر است ضمن دريافت لوح تقدير در چندين سال پياپي به عنوان واحد نمونه استاندارد كشوري هيچگاه از اهداف عالي خود يعني حفظ كيفيت محصول و بهبود مستمر آن و همگامي با دانش و نوآوري مربوطه فاصله نگرفته و همواره اهداف فوق را مدنظر داشته است به نحوي كه مي توان گفت كليه سيبك هاي اين شركت داراي مجوز استاندارد از سازمان استاندارد ايران مي باشد .

در حال حاضر شركت رادفرمان يكي از شركت هاي گروه معظم مجموعه سازي توس واقع در شهرك صنعتي مجموعه سازي توس مي باشد و با توجه به هدف ارتقاء صنايع در استان سيستان و بلوچستان در سال 1382 شركت رادفرمان تفتان را در شهر زاهدان به مرحله بهره برداري رساند و تلاش خود را معطوف به توليد و مونتاژ انواع قطعات جلوبندي ، پمپ هيدروليك ، جعبه فرمان هيدروليك و ... نموده است .

قابل ذكر است كه اين شركت از تامين كنندگان اصلي و عمده قطعات جلوبندي،پمپ هيدروليك،جعبه فرمان و... جهت خودروسازان و شركت هاي وابسته از جمله ايران خودرو ، سايپا ، مگاموتور ، بهمن خودرو ، رنو پارس و ... مي باشد .

نمایشگاه بین المللی شیراز

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی شیراز

لیست نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو شیراز 98 

تقویم نمایشگاه بین المللی شیراز

سایت نمایشگاه

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---