جزئیات آگهی
آدرس : تهران خیابان بهشتی پلاک 26 طبقه 4 واحد 7
تلفن : 02186011849
88754223
88757109
آدرس: سهروردی شمالی کوچه تهمتن پ۶ ط اول
سایت : www.nikarooz.com
ایمیل : Info@nikarooz.com
توضیحات
شرکت سپیده صبح صادق با پشتوانه چندین دهه تجربه درعرصه تولید و عرضه محصولات لبنی اعم از محصولات پودری (انواع شیر خشک، انواع پودرآب پنیر، کنستانتره پروتئین شیر MPC و ...) و چربیهای فله حیوانی (انواع کره فله، خامه فله و روغن حیوانی) و انواع محصولات خانوار مثل شیر، ماست، پنیر، دوغ، کره بستهبندی و خامه بستهبندی و... و عرضه مواد اولیه مورد نیاز کارخانجات صنایع غذایی در سال 1393 فعالیت خود را آغاز نمود.
این شرکت با وجود متخصصین مجرب و با سابقه افتخار دارد محصولات طراحی شده را متناسب با نیاز صنایع غذایی و لبنی با کیفیت برتر عرضه نماید.
واحدهای شرکت:
محصولات پودری:
این واحد با برخورداری از توان علمی و عملی مجربترین تکنولوژیستهای این رشته تولید و عرضه انواع پودرهای شیر و آب پنیر متناسب با انواع صنایع غذایی اعم از صنعت لبنیات کشور کیک و کلوچه بیسکویت و پفک، شکلات و کاکائو و... فعالیت مینماید.
بازرگانی مواد اولیه :
این واحد با تامین مواد اولیه مورد نیاز صنعت غذایی کشور اعم از غذایی و شیمیایی مثل پودر کاکائو، قهوه، پوره موز، پوره نارگیل و شویندههای شیمیایی و ... فعالیت مینماید.
تولید و عرضه محصولات یک نفره:
این واحد به منظور تامین نیاز صنوف رستورانها، چلوکبابیها، کترینگهای تهیه غذا، اغذیه فروشیها و فستفودها و... محصولات با کیفیت و متناسب با نوع فعالیت آنها تولید و با بهترین روشهای توزیع ارائه مینماید.
تولید محصولات خانوار :
این واحد به منظور تامین اقلام مورد نیاز خانوار در بستهبندیها، سایزها و درجهبندیهای متفاوت به منظور تامین نیاز خانوار با هدفگذاری کیفیت سلامت مورد نیاز کلیه افراد جامعه اعم از کودکان، سالخوردگان و ... فعالیت مینماید.
صادرات :
این واحد در نظر دارد در راستای اهداف کلی کشور و به منظور ارتقاء سطح صادرات غیر نفتی نسبت به صادرات کلیه محصولات تولیدی خود با بهترین کیفیت و بسته بندی مناسب به کشورهای همسایه و اقصا نقاط جهان فعالیت نماید.
ماموريت شرکت سپیده صبح صادق توليد محصولات لبني با کيفيت عالي و ایجاد بستری مطمئن و کارآمد برای بازاریابی کالاهای تجاری مربوط به صنایع غذایی اعم از مواد اولیه، محصولات، تجهیزات، ماشین آلات و .... بوده تا اهداف تجاری خریداران و فروشندگان با اطمینان از شرایط ویژه کیفی و کمی و قیمت کالا، تسهیل و ارتباطات ایشان در همه سطوح صنعت غذا برای مخاطبان هموارتر شود.