دقیق پلاستیک

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 20175
نمایش داده شده: 318
انقضا: ۱۴۰۴-۰۷-۲۳ ۱۵:۰۶:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : مهدی ایرانی
تلفن: 02536641064
فکس: 02536640458
آدرس: قم ، جاده قدیم قم تهران (بلوار شهید خداکرم) -کوچه 20- پلاک 41
ایمیل: daghigh.plastic_co@yahoo.com
www.daghigh.plastic.com
ایجادشده توسط
خانم بابایی (6133)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657925

توضیحات

تاریخچه شرکت دقیق پلاستیک:

شرکت تولیدی دقیق پلاستیک در سال 1359 با شماره ثبت 317 و با کادری متشکل از 4 نفر با هدف تولید ساخت و عرضه قطعات صنعتی و قطعات پلاستیکی مورد استفاده در صنایع نساجی(قرقره ماسوره و...) فعالیت خود را آغاز نمود و همزمان با جنگ تحمیلی و ارتباط مستقیم با صنایع دفاع موفق به تولید شیشه ماسک های شیمیایی گردید. پس از آن با بحران در صنعت نساجی در دهه 80 تغییر کاربری داده و این حرکت نقطه آغازی بود برای جهش فراتر.

چرا که شور جوانی و اشتیاق به تولید از یکسو خلاقیت و مدیریت توانمند از سوی دیگر و شناخت نیاز بازار مصرفی باعث شد که این شرکت مسیر رشد و ترقی را به درستی طی کند به طوریکه به تدریج به تعداد دستگاهها و نیروی کار افزوده گردید و ظرفیت تولید با افزایش چشمگیری مواجه شد و با تلاشی مضاعف درصدد باز کردن پنجره ای جدید در این صنعت گردید.

تحقیق توسعه و کنترل کیفیت شرکت دقیق پلاستیک:

مدیریت شرکت دقیق پلاستیک توجه به تحقیقات میدانی را از ضروریات فعالیت پویای صنعتی میداند و تلاش دارد تا با بهره گیری از دانش روز به توانایی تولید محصولات جدید واستاندارد مورد نیاز جامعه در بخشهای تخصصی دست یابد و دارای پروانه های بهداشتی ساخت پروانه های تشویقی استاندارد

ISO9001:2015

OHSAS18001:2007

ISO14001:2015

IMS Management System می باشد.

در این بین مهندسان مجرب و کار آزموده و نیروی فعال و متعهد شرکت در این مسیر نقش بسزایی را ایفا می کنند.

ظرفیت و توان تولید شرکت دقیق پلاستیک:

با توجه به تنوع تجهیزات و ماشین آلات مدیریت علمی و نیروی کار فعال باعث شده است که شرکت دقیق پلاستیک یکی از شرکت های برتر در این صنعت قلمداد گردد.

تنوع فنی محصولات و خدمات شرکت دقیق پلاستیک:

با توجه به امکانات موجود و با در اختیار داشتن تجهیزات بروز تولید انواع: نایلون نایلکس سلفون پاکت های دسته دار پاکت های فریزر پاکتهای زباله محافظ غذا دستکشهای یکبار مصرف سفره های متنوع پاکتهای فروشگاهی چاپ و دوخت قادر است یک پکیج کامل خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد و هر آنچه را که مورد نیاز مشتریان عزیز می باشد از هر نوع سایز و فرمول ترکیبی با کیفیتی چشمگیر در کوتاهترین زمان ممکن با کمترین هزینه تولید عرضه نماید.

هدف شرکت دقیق پلاستیک:

شرکت دقیق پلاستیک در این راستا خود را موظف میداند تا با تولید محصولات با کیفیت و قیمت تمام شده مناسب و تحویل به موقع سفارشات به مشتریان محترم تا حد بسیار زیادی این دغدغه ها را کاهش دهد به همین دلیل این شرکت اطمینان همه جانبه مشتریان را آرمان خود دانسته و صحت این هدف والا در ارتباط با فروشگاههای زنجیره ای سطح کشور از جمله شهروند رفاه کوروش اتکا جانبازان هایپرمی هایپرسی کوثر سپه و نجم خاورمیانه به روز نموده است.

امید آن داریم که در چرخه تولید ایران عزیزمان نقشی موثر ایفا کرده باشیم.

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---