نیرو نماد خراسان

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 12559
نمایش داده شده: 486
انقضا: ۱۴۰۴-۰۳-۱۲ ۰۹:۰۱:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : محسن قدریان
تلفن : 05132400757-051324007560
فکس : 05132400761
آدرس : مشهد، جاده سنتو ، شهرک صنعتی فناوری های برتر ، انتهای صنعت 11 ، نبش کوشش 5
ایمیل : info@niroonamad.com
www.niroonamad.com
ایجادشده توسط
خانم بهرامی (4312)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634641948

توضیحات

شرکت نیرو نماد خراسان در سال ۱۳۷۴ در زمینه طراحی و ساخت ماشین آلات تصفیه و بازیافت روغن با مجوز تولید از سازمان صنایع و معادن خراسان رضوی تاسیس گردید این شرکت با بهره گیری از دانش روز دنیا و آزمایشگاههای تخصصی و با استفاده از ماشین آلات دقیق و پیشرفته با تضمین بهترین کیفیت گامهای موثری در خودکفائی صنعت کشور عزیزمان بخصوص صنایع ( برق , نفت , گاز , پتروشیمی , فولاد , سیمان و … ) برداشته است و تاکنون بیش از ۴۰۰ دستگاه مختلف تولید گردیده و به مشتریان خود در اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه عرضه نموده است.
شرکت نیرو نماد از شرکتهای دانش بنیان و مولد می باشد که بیش از ۱۱ محصول دانش بنیانی را به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رسانده است که این شرکت شامل بخشهای : طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع ، بازرگانی و تامین تجهیزات صنعتی ، تحقیق و توسعه R&D ، خدمات فنی و مهندسی و خدمات پس از فروش می باشد.

این گروه آماده هرگونه همکاری در پروژه های تحقیقاتی مرتبط با روغن , رفع آلاینده ها , سیستم های خلأ ، تجهیزات صنایع( نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاهی ، کشتیرانی ، فولاد ، سیمان ، معدنی و … ) می باشد.

هدف ما:
حفظ اکوسیستم اقیانوسها ، رودخانه ها ، دریاچه ها و طبیعت میباشد. که داشتن مجوز رسمی کیفیت ISO 9001 و نیز ISO 14001 خدمات زیست محیطی نشان دهنده تعهدات ما نسبت به طبیعت و حفظ آن میباشد . ما این کار را با نوآوری های خود در زمینه تصفیه و بازیافت روغن های آلوده و کنترل آلودگی سطحی و محیطی ( نفت ، روغن و… ) انجام می دهیم.

نمایشگاه بین المللی تهران 

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

لیست نمایشگاه بین المللی نفت وگاز تهران 98

تقویم نمایشگاه بین المللی تهران

سایت نمایشگاه

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---