مشهد کرپی

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 41672
نمایش داده شده: 341
انقضا: ۱۴۰۳-۰۹-۱۰ ۱۸:۵۰:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : مهدی حداد مهر جردی
تلفن : 05133439452
05133439451
آدرس : مشهد ، خیابان گاراژدارها ، کوشش ۲۴ ، پلاک ۵۲
ایمیل : info@mashadkorpy.com
اینستاگرام : mashhad_korpy
سایت:
http://mashhadkorpy.com/contact.php
ایجادشده توسط
خانم بابایی (6133)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657925

توضیحات

درباره مشهد کرپی

گروه تولیدی مشهد کرپی در سال 1352 با هدف تولید کرپی خودروهای سبک و سنگین فعالیت خود را آغاز نمود. این مجموعه پس از تکمیل خط تولید انواع کرپی و بی نیازی سازی کشور از واردات این محصول بعنوان یکی از موفق ترین و بزرگترین شرکتهای خصوصی کشور در صنعت قطعات زیرشاسی (کرپی، پیچ چرخ، سنتربولت و...)شناخته شده است.

در سالیان اخیر که نسل دوم این شرکت قدم به عرصه صنعت گذارده ، همواره هدف خود را مشتری مداری و ارتقا سطح کیفی تولیدات خود قرار داد است و با کسب تجربه فنی و پیوند زدن آن به علم و تکنولوژی نوین گام های موثری برای نیل به هدف خود که در نهایت جلب رضایت مشتریان و مشتری مداری است برداشته است و همواره این جمله را به معنای واقعی سر لوحه فعالیت خود قرار داده است.

در سال 1388 موفق به دریافت گواهینامه استاندارد ISO 9001:2008 گردیده است و در این زمینه با شرکت Alliance کانادا مطابق شماره گواهینامه QMCC13757 قرارداد همکاری دارد.

در حال حاضر تولیدات این شرکت در نمایندگی های سراسر کشور توزیع می گردد و همچنین با شرکت های خودروساز داخلی، شرکت برق، مخابرات، شرکت نفت، سازمان آب و شرکتهای ساختمانی و راه سازی جهت تولید سفارشات همکاری دارد. مدیران شرکت مشهد کرپی با تلاش و پشتکار مداوم توانسته اند علاوه بر تامین نیاز داخلی و بی نیاز ساختن کشور از ورود کالاهای مشابه خارجی بخش عمده ای از تولیدات خود را به کشور هایی در خاورمیانه و آسیای میانه صادر نمایند و سهمی هر چند ناچیز در اشتغال زایی کشور داشته باشند .

سایت جامع نمایشگاه بین المللی ایران

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران سال 1400

شرکت کنندگان شانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو ایران تهران 1400

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---