آذر سولماز

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 9600
نمایش داده شده: 464
انقضا: ۱۴۰۳-۱۲-۱۵ ۱۶:۳۷:۰۰
شماره تماس نام مدیریت: میرعلی اصغر سیدین کلجاهی
تلفن: 04132893753
آدرس: تبریز، ابتدای جاده مرند، کیلومتر یک، بعد از سه راهی فرودگاه، کوی صنعتی سولماز، پلاک 21
ایمیل: azarsolmaz@yahoo.com
www.azarsolmaz.com
ایجادشده توسط
خانم بهرامی (4313)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634641948

توضیحات

گروه صنعتی آذرسولماز واقع در استان آذربایجان شرقی شهر تبریز اولین فعالیت های خود را در زمینه ساخت و تولید دستگاه های نایلون و سلفون، در سال 1358 آغاز نمود که در سال 1364 بعد از کسب مجوز رسمی از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی به صورت رسمی به فعالیت در زمینه تولید انواع دستگاه های نایلون تک لایه، دو لایه، سه لایه، نایلکس و سلفون و فیلم استرچ و شیرینگ پک به صورت گسترده تر پرداخته است.
گروه صنعتی آذر سولماز، با نوآوری در ساخت و تولید دستگاه های نایلون تک لایه و چند لایه و نایلون مرغی و نایلکس و فیلم استرچ و شیرینگ پک و سلفون به صورت تمام گردان این دستگاه ها در ایران به عنوان تنها تولید کننده ی این دستگاه ها در ایران توانسته است گامی موثر برای اشتغال زایی و تولید با کیفیت و استاندارد در داخل کشور بردارد.
دستگاه های تولید شده در گروه صنعتی آذرسولماز با مدیریت مجرب و متخصص و همچنین بهره گیری از کارکنان و نیروهای متخصص و با استفاده از قطعات و ابزار استاندارد و با کیفیت عالی، قابل رقابت با دستگاه های مشابه خارجی می باشد.
گروه صنعتی آذر سولماز با سابقه ای بیش از 54 سال در زمینه صنعت دستگاه های نایلون تک لایه و دو لایه و سه لایه و فیلم استرچ و نایلون مرغی، شیرینگ پک و نایلکس و سلفون موفق به کسب لوح و تندیس صد برند برتر استان آذربایجان شرقی در سال 1390 شده است و دارای لوح های کسب موفقیت در سمینارهای گروه بین الملل پیشگامان در سال 1390 و اولین جشنواره مدیران صنعت وتجارت ایران (مدیران برتر ایران) در سال 1386 شده است و همچنین دارای لوح ارزشنامه نشان پنج گانه رشد و توسعه بنگاه های اقتصادی در سومین اجلاس کشوری سال 1394 مشهد مقدس می باشد.
از مهمترین افتخارات و دستاوردهای گروه صنعتی آذرسولماز تولید دستگاه های استاندارد و به روز در داخل کشور است که توانسته است رضایت کامل مشتریان گرامی خود را با ارائه محصولات با کیفیت جلب نماید.
از نمونه سوابق درخشان گروه صنعتی آذرسولماز در زمینه تولید و فروش دستگاه های تولید نایلون و سلفون می توان به دستگاه های ارائه شده به شرکت تولیدی نایلون سپید تهران، شرکت تولیدی سلفون مهربانی تهران، تولیدی سلفون موسوی تهران، سلفون صدف کرج، تولید سلفون فرات اصفهان و ... اشاره نمود.
همچنین سابقه فروش دستگاه های تولید شده در گروه صنعتی آذر سولماز به ایرانیان مقیم خارج از کشور در ارمنستان و باکو و عراق و دبی نمونه هایی از ارایه دستگاه های تولید سلفون و نایلون باکیفیت است.
گروه صنعتی آذرسولماز در زمینه تولید دستگاه های سلفون و انواع نایلون مرغی و چندلایه و شیرینگ پک و فیلم استرچ و نایلکس و همچنین دستگاه های مشابه آماده ی ارایه مشاوره قبل از خرید و خدمات پس از فروش می باشد.
خدماتی که پس از تولید و فروش دستگاه ها توسط گروه صنعتی آذرسولماز جهت رضایت مشتریان گرامی قابل ارایه میباشد عبارتند از:
تحویل دستگاه نصب شده و آماده و راه اندازی دستگاه در محل مورد نظر مشتریان گرامی و همچنین یکسال گارانتی رایگان دستگاه.

 

نمایشگاه بین المللی اصفهان

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی اصفهان

 لیست نمایشگاه بین المللی لاستیک، پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته اصفهان

تقویم نمایشگاه بین المللی اصفهان

سایت نمایشگاه

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---