گروه صنعتی رایاچوب جم

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 12613
نمایش داده شده: 693
انقضا: ۱۴۰۴-۰۳-۱۹ ۱۳:۰۶:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : سید ناصر بنی حسینی
تلفن : 02176211351 - 55
02176211342 - 46
فکس : 102
آدرس : تهران ،خیابان خرمشهر، پلاک 60 ، طبقه 3 ، واحد 5و 6
ایمیل : info@rayachoob.ir
www.rayachoob.com
ایجادشده توسط
خانم بهرامی (4312)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634641948

توضیحات

شرکت رایاچوب جم با رسالت ارتقا کیفیت در محصولات و ماشین آلات صنعت چوب کشور فعالیت خود را آغاز نمود. جهت دستیابی به این مهم،  نمایندگی رسمی برندهای مطرح اروپایی در این زمینه از جمله شرکت هولزهر، آلتندورف، وینیگ آلمان و روبلند بلژیک را اخذ کرد. در بخش مواد اولیه نیز با شرکت های لایکو آلمان در زمینه ابزار آلات و کلایبریت در زمینه چسب همکاری خود را آغاز نمودند. در گذر زمان تعاملی بی نظیر مابین شرکت های اروپایی، شرکت رایاچوب و مشتریان شکل گرفت که مستلزم آن ارائه خدمات مطلوب شرکت رایاچوب در سرویس دهی و تأمین قطعات مورد نیاز مشتریان گرامی بوده است.

شرکت رایاچوب با عظمی راسخ در رسالت خود استوار بوده و همواره با ارائه راه کارهای مؤثر مشکلات تولیدی و کیفی مشتریان خود را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان برطرف نموده است.
معرفی اجمالی برندها
Weinig: از سال 1905 شروع به فعالیت نمود. این شرکت با طراحی و ساخت ماشین آلات صنعت چوب در اروپا و ارسال آن به سایر نقاط جهان به همراه تکنولوژی جدید و برتر خود، بازارهای این صنعت را رو به تعالی برد. ماشین آلات اتصال انگشتی، انواع مولدر، رشته کن و ... با تکنولوژی انحصاری خود گامی بزرگ و بی نظیر را در ساخت لوازم چوبی همانند درب و پنجره و ... برداشتند. شرکت رایاچوب جم نمایندگی انحصاری وینیگ در ایران می باشد.

Holzher: شرکت معظم هولزهر از سال 1914 در صنعت مصنوعات چوبی پا به عرصه گذاشت. با تولید ماشین آلات لبه چسبان، پانل بر، CNC کنسولی و سوراخ زن با تکنولوژی هولزهر، همواره چند گام از سایر رقبا پیش تر بوده است. نماینده انحصاری شرکت هولزهر در ایران شرکت رایاچوب جم می باشد.

Altendorf: شرکت آلتندورف در سال 1906 توسط ویلهلم آلتندورف تأسیس گردید. این شرکت بیش از یک قرن است که به صورت تخصصی به تولید دورکن مشغول است. ریل واگنی از اختراعات این شرکت می باشد. رایاچوب جم نماینده انحصاری آلتندورف در ایران است.

Robland: شرکت روبلند در سال 1968 تأسیس شد. این شرکت توانمند با تولید و طراحی ماشین آلات صنعت چوب در اروپا تحولی عظیم بوجود آورد. از زمان تأسیس تاکنون همواره در زمره برترین ها قرار دارد. شرکت رایاچوب نمایندگی انحصاری این شرکت را نیز از زمان تأسیس به دست گرفته است.

Kleiberit: مذاکرات اولیه با شرکت Klebchemie M. G. Becker GmbH & Co، صاحب نشان تجاری Kleiberit در پاییز 1393 صورت پذیرفت و در نهایت نمایندگی انحصاری کلیه چسب های EVA و PUR مصرفی انواع دستگاه های لبه چسبان کارگاهی و صنعتی در کنار چسب های PUR مصرفی ماشین آلات ممبران پرس به شرکت رایاچوب اعطا گردید. هم اکنون با افتخار اعلام می داریم، کلیه چسب های وارداتی شرکت رایاچوب با برند Kleiberit تحت شرایط جوی مختلف و با توجه به نیاز بازار مورد آزمایش قرار گرفته و نقاط ضعف و قوت هر یک از آنها مورد ارزیابی فنی دقیق قرار گرفته اند و در نهایت محصولاتی در سبد کالای رایاچوب قرار داده شدند که به خوبی پاسخگوی نیاز مشتریان ارجمند باشند.

Leuco: در طول بیش از 6 دهه گذشته تلاش نموده ایم تا با ایجاد پلی ارتباطی میان طراحان و تولید کنندگان مصنوعات چوبی از یک سو و تولید کنندگان ماشین آلات از سوی دیگر و در نهایت تولیدکنندگان چوب، آلومینیم و ورق های پایه چوبی، محصولاتی با بالاترین تنوع و سطح کیفی تولید نمائیم. امروزه شرکت لایکو آلمان بعنوان بزرگترین نام در تولید خلاقانه ترین و با کیفیت ابزارآلات الماسه در صنعت چوب جهان به شمار رفته و بعنوان تأمین کننده اصلی ابزارآلات مورد نیاز بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات صنایع چوب از جمله Homag Group، Felder Group، Holzher، Biesse، SCM، IMA، ... به شمار می رود. هم اکنون شرکت رایاچوب بعنوان نماینده انحصاری محصولات لایکو آلمان در ایران، آماده ارائه برترین خدمات فروش و پس از فروش به مشتریان گرامی در سراسر کشور می باشد.
اهداف
شرکت رایا چوب جم با در نظر داشتن شرایط بهینه تولید و شناخت از بازار های داخلی همواره در حال برنامه ریزی و ارائه بهتر خدمات در زمینه تولید محصولات با کیفیت با متد روز اروپا می باشد. این شرکت با تلاش روز افزون در زمینه واردات ماشین آلات به روز، آموزش پرسنل و اپراتورهای مشتریان سهمی به سزا در این مهم را دارا می باشد.

امید است با تعامل سازنده بین رایاچوب جم و مشتریان وفادار در راستای دستیابی به این اهداف گام های استوارتری برداشته شود.

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---