لبنی دوشه آمل هراز

جزئیات آگهی

شناسه آگهی: 5887
نمایش داده شده: 813
انقضا: ۱۴۰۳-۱۰-۲۴ ۱۳:۳۳:۰۰
شماره تماس نام مدیریت : مهندس بزرگمهر دادگر
تلفن : 01144203690
فکس : 01144203345
آدرس : ایران – مازندران – آمل – شهرک صنعتی امام زاده عبدالله – فاز یکم – نبش لاله چهارم – شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل (هراز)
ایمیل : info@harazdairy.com
شبکه های اجتماعی :
اینستاگرام - harazdairy
www.harazdairy.com
ایجادشده توسط
ادمین سایت (6017)
توضیحات: **جهت تکمیل اطلاعات ، تماس حاصل نمایید** 02634657954

توضیحات

شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل با معرفی برند هایی همچون هراز، سبو ،تی سا، دوشه و..واقع در شهرک صنعتی امام زاده عبدا...آمل از مرداد ماه سال 1386آغاز به کار نمود و به لطف خداوند متعال و با تکیه بر مدیران و کارکنان دانش مدار و نیز بکارگیری فن آوری های نوین صنعت لبنیات ،در مدت زمانی کوتاه توانست سهم قابل توجهی از بازار لبنیات کشور را به خود اختصاص دهد و همچنین اقدام به صادرات محصولات با کیفیت خود به کشورهای دیگر منطقه (عراق-قطر-بحرین-ترکمنستان-کانادا و..) نماید.
فعالیت این شرکت با بکارگیری حدود 30 نفر آغاز شد و با افزایش سریع حجم تولید و تقاضای بازار به محصولات نوآورانه این شرکت که با توسعه کارخانه های تولیدی به 7 واحد همراه بوده ،ظرف کمتر از 10 سال،نیروی انسانی مستقیم مشغول به کار به بیش از 1780 نفر افزایش یافته است که به این ترتیب توانست بخشی از رسالت اجتماعی خود را در زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم محقق سازد.
الویت اصلی این شرکت ،نوآوری در توسعه محصولات جدید و افزایش سطح سلامتی جامعه با پایش مداوم انتظارات و نیازهای واقعی مشتریان می باشد.
پیاده سازی استانداردهای بین المللی نظیر ISO 19001-ISO 14001 – ISO 2200-HACCP- 5SS و... در عالی ترین سطح تائیدی بر استمرار تولید محصولات سلامت محور و با کیفیت این سازمان می باشد.
کسب پی در پی عناوینی همچون: رعایت حقوق مصرف کنندگان،برگزیده صنعت سبز کشور از سوی سازمان حفاظت محیط زیست،صادر کننده نمونه کشوری،تولید کننده محصولات فراسودمند ودریافت نشان سیب سلامت،واحد برتر استاندارد،واحد برتر کیفی از سوی سازمان غذا و دارو،تولید کننده برتر ملی،کارآفرین نمونه و تقدیر شده از جانب وزارتخانه های صنعت و معدن و تجارت،بهداشت و درمان و آموزش پزشکی،وزارت کارورفاه و امور اجتماعی ،وزارت کشور و...نشان از تاکید همیشگی بر اصول اساسی اشتغال پایدار وسلامت مصرف کنندگان وحفظ محیط زیست و..دارد.
حمایت های همیشگی از نهادها و بنیاد های خیریه و انجام امور عام المنفعه ، حمایت از ورزشکاران و ساخت اماکن ورزشی،حمایت همیشگی از جامعه هنرمندان و فعالیت های هنری،تنها بخش کوچکی از تلاش سازمان در تحقق مسئولیت های اجتماعی می باشد.
چشم انداز سازمان:
ما در دوشه می خواهیم اولین انتخاب مشتریان برای تهیه محصولات نوآورانه و سلامتی بخش لبنی باشیم.
ماموریت سازمان:
1-تبدیل شدن به رهبر بازار در صنعت لبنیات کشور با بکارگیری جدیدترین فن آوری و استانداردهای روز صنعت در دنیا.
2-حضور فعال در بازارهای بین المللی همچون آسیای میانه،خاور میانه و اروپای شرقی به عنوان یکی از برندهای شناخته شده منطقه در صنعت لبنیات
3-توسعه سبد محصولات و نام های تجاری به بیش از 20 برند تا ده سال آینده.
4-سرمایه گذاری مشترک در کشورهای هدف جهت توسعه محصولات جدید با همکاری شرکتهای معتبر و معروف جهانی در صنعت لبنیات.
5-توسعه محصولات جدید مطابق با انتظارات و نیازهای مشتریان با رعایت استاندردهای جهانی در حوزه سلامتی و کیفیت.
6-حضور پررنگ در صنعت لبنیات به عنوان یک شرکت حامی مردم و جامعه با کمک به توسعه زیرساخت های اجتماعی و فرهنکی کشور و تحقق کامل مسئولیت های اجتماعی.
7-توسعه فضای رقابت و کسب و کار سالم با شرکت های پیشرو در صنعت لبنیات با انجام پروژه های تولید و تحقیقات مشترک وانتقال تجربیات و دانش در حوزه های مختلف به کشور.
8-توسعه و تعمیق روابط بلند مدت با کلیه اعضای زنجیره تامین و مشتریان مصرفی و صنعتی در چهارچوب برنامه های راهبردی شرکت لبنی دوشه آمل به عنوان شرکت نوآور و مشتری مدار.


شرکت فرآورده های لبنی دوشه آمل با معرفی برند هایی همچون هراز، سبو ،تی سا، دوشه و..واقع در شهرک صنعتی امام زاده عبدا...آمل از مرداد ماه سال 1386آغاز به کار نمود و به لطف خداوند متعال و با تکیه بر مدیران و کارکنان دانش مدار و نیز بکارگیری فن آوری های نوین صنعت لبنیات ،در مدت زمانی کوتاه توانست سهم قابل توجهی از بازار لبنیات کشور را به خود اختصاص دهد و همچنین اقدام به صادرات محصولات با کیفیت خود به کشورهای دیگر منطقه (عراق-قطر-بحرین-ترکمنستان-کانادا و..) نماید.
فعالیت این شرکت با بکارگیری حدود 30 نفر آغاز شد و با افزایش سریع حجم تولید و تقاضای بازار به محصولات نوآورانه این شرکت که با توسعه کارخانه های تولیدی به 7 واحد همراه بوده ،ظرف کمتر از 10 سال،نیروی انسانی مستقیم مشغول به کار به بیش از 1780 نفر افزایش یافته است که به این ترتیب توانست بخشی از رسالت اجتماعی خود را در زمینه اشتغال جوانان این مرز و بوم محقق سازد.
الویت اصلی این شرکت ،نوآوری در توسعه محصولات جدید و افزایش سطح سلامتی جامعه با پایش مداوم انتظارات و نیازهای واقعی مشتریان می باشد.
پیاده سازی استانداردهای بین المللی نظیر ISO 19001-ISO 14001 – ISO 2200-HACCP- 5SS و... در عالی ترین سطح تائیدی بر استمرار تولید محصولات سلامت محور و با کیفیت این سازمان می باشد.
کسب پی در پی عناوینی همچون: رعایت حقوق مصرف کنندگان،برگزیده صنعت سبز کشور از سوی سازمان حفاظت محیط زیست،صادر کننده نمونه کشوری،تولید کننده محصولات فراسودمند ودریافت نشان سیب سلامت،واحد برتر استاندارد،واحد برتر کیفی از سوی سازمان غذا و دارو،تولید کننده برتر ملی،کارآفرین نمونه و تقدیر شده از جانب وزارتخانه های صنعت و معدن و تجارت،بهداشت و درمان و آموزش پزشکی،وزارت کارورفاه و امور اجتماعی ،وزارت کشور و...نشان از تاکید همیشگی بر اصول اساسی اشتغال پایدار وسلامت مصرف کنندگان وحفظ محیط زیست و..دارد.
حمایت های همیشگی از نهادها و بنیاد های خیریه و انجام امور عام المنفعه ، حمایت از ورزشکاران و ساخت اماکن ورزشی،حمایت همیشگی از جامعه هنرمندان و فعالیت های هنری،تنها بخش کوچکی از تلاش سازمان در تحقق مسئولیت های اجتماعی می باشد.
چشم انداز سازمان:
ما در دوشه می خواهیم اولین انتخاب مشتریان برای تهیه محصولات نوآورانه و سلامتی بخش لبنی باشیم.
ماموریت سازمان:
1-تبدیل شدن به رهبر بازار در صنعت لبنیات کشور با بکارگیری جدیدترین فن آوری و استانداردهای روز صنعت در دنیا.
2-حضور فعال در بازارهای بین المللی همچون آسیای میانه،خاور میانه و اروپای شرقی به عنوان یکی از برندهای شناخته شده منطقه در صنعت لبنیات
3-توسعه سبد محصولات و نام های تجاری به بیش از 20 برند تا ده سال آینده.
4-سرمایه گذاری مشترک در کشورهای هدف جهت توسعه محصولات جدید با همکاری شرکتهای معتبر و معروف جهانی در صنعت لبنیات.
5-توسعه محصولات جدید مطابق با انتظارات و نیازهای مشتریان با رعایت استاندردهای جهانی در حوزه سلامتی و کیفیت.
6-حضور پررنگ در صنعت لبنیات به عنوان یک شرکت حامی مردم و جامعه با کمک به توسعه زیرساخت های اجتماعی و فرهنکی کشور و تحقق کامل مسئولیت های اجتماعی.
7-توسعه فضای رقابت و کسب و کار سالم با شرکت های پیشرو در صنعت لبنیات با انجام پروژه های تولید و تحقیقات مشترک وانتقال تجربیات و دانش در حوزه های مختلف به کشور.
8-توسعه و تعمیق روابط بلند مدت با کلیه اعضای زنجیره تامین و مشتریان مصرفی و صنعتی در چهارچوب برنامه های راهبردی شرکت لبنی دوشه آمل به عنوان شرکت نوآور و مشتری مدار.

 

برای دیدن تیزر تبلیغاتیی اینجا کلیک کنید.

 

 

نمایشگاه بین المللی تهران 

لیست شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی تهران

لیست نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار

تقویم نمایشگاه بین المللی تهران

سایت نمایشگاه

جزئیات خاص

ایمیل ---
اینستاگرام ---
تلگرام ---
ویدئو ---
کاتالوگ ---
واتس اپ ---